Forbrukslån på Dagen uten Sikkerhet | Langattomat Kuulokkeet | Kredittkort Rabatt | Strømkalkulator 2019 | Billigste Innbruddsalarm 2019 | Billig Forsikring | Billigste Mobilabonnement 2019 | Beste varmepumpe

קידום אסטרטגי בגוגל לעסקים והעצמתם במנוע החיפוש

קידום אתרים | SEO

קידום אסטרטגי בגוגל לעסקים והעצמתם במנוע החיפוש

אם יש לכם אתר אינטרנט או שאתם מתכננים להקים או לבנות אתר אינטרנט או חנות אינטרנטית, אתם בוודאי רוצים להגדיל את התנועה לאתר ולהכניס יותר לקוחות לעסק. במאמר זה תלמדו איך להגדיל את התנועה לאתר בצורה אסטרטגית טבעית ובחינם באמצעות גוגל.

 

תכנון ושימוש במומחים- יחסוך לכם הרבה כסף וכאב ראש

 

בעלי עסקים רבים בתחילת דרכם בין אם הם בעלי יזמות עסקית או יזמות טכנולוגית או כאלה שמעוניינים לפתוח עסק ולהציגו לראווה באינטרנט לא יודעים כיצד לבצע זאת בצורה טובה. תכנון קפדני תוך הקפדה על שלל חוקים חשובים יכולים לסייע בהמשך כחלק מאסטרטגיית השיווק של העסק החדש. כאשר באים לתכנן אתר חשוב שיהיה גם מי שילווה אתכם בדרך-מנטור, מדריך, להיעזר בייעוץ וליווי עסקי מקצועי כמו גם בבעל מקצוע מתחום הקידום.
בדיוק לשם כך כתבתי עבורכם מאמר זה ☺

 

כל מה שעליכם לעשות הוא לעקוב אחרי המאמר ואחרי הטיפים וההמלצות שיוצגו ויודגמו לפניכם לכם במדריך זה.  מוכנים? בואו נצא לדרך.

 

תוכן העיניינים

אסטרטגיית שלושת הצעדים לקידום בגוגל
לחשוב על המשתמשים והמבקרים של האתר
כוחו של רושם ראשוני
כך תשפרו את חוויית המשתמש באתרכם
שביעות רצון מנוע החיפוש
3 כלים מעניינים שיסייעו לכם במציאת מילות המפתח לאתר
בידול באמצעות תוכן איכותי
יצירת נכס תוכן
ארבעה טיפים לשיפור האופטימיזציה של האתר שלכם
סיכום

 

אסטרטגיית שלושת הצעדים לקידום בגוגל

 

אז אחרי ניסיון של שנים, ומחשבה, כתבתי את אסטרטגיית  קידום העסק בגוגל הכוללת  3 צעדים מרכזיים:

 

  1. שביעות רצון המבקרים באתר
  2. שביעות רצון מנועי החיפוש – גוגל
  3. ביצוע אופטימיזציה בדפי האתר וייעול האתר לקראת הקידום

 

אסטרטגיית קידום תוכן בגוגל

 

את האסטרטגיה הזאת אני מבצעת על כל אחד מהלקוחות שלי כדי להגדיל את התנועה האורגנית הטבעית, מגוגל על מנת שהאתר ימשוך יותר תנועה אורגנית וכך יביא להם יותר לקוחות.

 

 

 

לחשוב על המשתמשים והמבקרים של האתר

 

המטרה המרכזית של גוגל היא מיטוב התוצאות עבור הגולשים. כלומר, להביא את התוצאות הטובות ביותר עבור המחפש בתוצאות של מנוע החיפוש.
לכן, הדבר הראשון והחשוב ביותר כאשר מקדמים את האתר בגוגל הנו ללא כל ספק חווית המשתמש.

 

לחשוב על הגולש

 

כלומר, עלינו להשביע את רצונו של הגולש המחפש ביטוי או מילת מפתח בגוגל ומגיע לאתר שלנו.

אנחנו צריכים לגרום לגולש למצוא את התשובה והפתרון דרך האתר שלנו באותה מילת מפתח בצורה מהירה, קלה נוחה ופשוטה.

לדוגמא: אם תרצו לקדם את האתר שלכם במילת המפתח “צלם בת מצווה”,
הלקוח שלכם רוצה לפגוש אתר שמדבר על צילומי בת מצווה. האתר יכול להיות כזה שמכיל לדוגמה תמונות או קליפ מותאם לסגנון.

בבואכם לחשוב על חוויית המשתמש אתם צריכים לחשוב קודם כל על הלקוח. עצרו לרגע וחשבו- איזה תוצאות הוא רוצה לקבל וכיצד אתם יכולים לפתור לו את הבעיה בצורה הטובה ביותר, כך שלא יצטרך להתאמץ יתר על המידה.

 

כוחו של רושם ראשוני

 

יש חוק שנקרא חוק ה3 שניות. זה הזמן בממוצע שעובר מהרגע שהגולש נכנס לאתר ועד לרגע שהוא קיבל את ההחלטה אם להישאר או לנטוש. זהו רושם ראשוני. חשוב מאוד שתזכרו שאין לכם הרבה זמן לעשות רושם ראשוני, נתונים סטטיסטיים מראים שממוצע זמן השהייה באתר הנו פחות מ-20 שניות!! כאשר השניות הראשונות הן קריטיות לקבלת ההחלטה הגורלית.

 

זה אומר שאתם צריכים לעשות את מירב המאמצים האפשריים על מנת להשאיר את המבקרים עוד באתר- במיוחד אם ברצונכם לגרום להם לבצע פעולה כלשהי באתר שלכם. (ללחוץ על קישור, להשאיר פרטים, לבצע התקשרות טלפונית, מילוי טופס) ועוד..

 

כך תשפרו את חוויית המשתמש באתרכם

 

הנה כמה טיפים שאתם יכולים לבצע כבר עכשיו באתרכם בכדי לשפר את חווית המשתמש:

 

  1. הורדת מהירות זמן הטעינה של האתר שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר לחווית המשתמש זה מהירות טעינת האתר – כל כך הרבה עסקים מזלזלים בזה. גם אני לא יכולה לחשוב על משהו יותר מעצבן מאשר לחכות עד שהאתר יעלה. מחקרים הראו שרוב האנשים מצפים שאתר יעלה בפחות מ-4 שניות. למעשה, לפי חוק ה3 שניות- אם האתר לא עולה מיד, רוב הסיכויים הם שהגולש ינטוש את האתר- וככל הנראה גם בצדק!

 

אתם יכולים לבדוק כבר עכשיו את מהירות האתר שלכם בכלי הבא:

 

כלי בדיקת מהירות האתר gtmatrix

 

אם יש לכם אתר וורדפרס אתם מוזמנים להתקין את הפלאגינס הבאים כדי לשפר את מהירות האתר:

Smush

 EWWW

WP-Optimize

התאמת האתר לנייד

רוב החיפושים כיום בגוגל נעשים באמצעות מכשירים ניידים- סמארטפונים.
לכן זה רק מתבקש שאחד הפרמטרים החשובים ביותר לשיפור חוויית המשתמש וגם לגוגל היא העובדה שהאתר יהיה ריספונסיבי- כלומר מותאם ונוח לשימוש בכל המכשירים- מחשבים שולחניים, טאבלטים, וכל שלל סוגי הסמארטפונים. רוצים לבדוק האם האתר שלכם מותאם בצורה אופטימלית לניידים והאם הוא ריספונסיבי? אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור הבא ולגלות:

 

האם האתר שלך מתאים למכשירים ניידים

 

במידה והאתר שלכם לא מותאם לנייד מומלץ להתייעץ עם מתכנת.

 

שביעות רצון מנוע החיפוש

 

לאחר שהבנו והטמענו כי הדבר החשוב ביותר הנו רצון הגולש, הצעד הבא הוא להתאים את האתר לקידום בגוגל.

 

מנוע החיפוש גוגל

 

הצעד הראשון החשוב ביותר כשמתחילים, הוא לבצע מחקר מילות מפתח.
כן, עליכם לבחון היטב ומקרוב את הנישה בה אתם פעילים וכן לבדוק ולחקור איך הקהל שלכם מחפש את המוצר או השירות שלכם בגוגל.

 

3 כלים מעניינים שיסייעו לכם במציאת מילות המפתח לאתר:

 

כלי ראשון- השתמשו בכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל

 

google ads

 

גוגל שינתה לאחרונה את האופן שבו תוכל להשתמש במתכנן מילות המפתח שלה. לפני כן, כל מי שנרשם יכול לראות את נפח החיפוש עבור מילות מפתח. עכשיו, זה רק מראה הערכות.

כדי להיכנס לכלי אתם מוזמנים להיכנס לאתר של גוגל אדס: יש צורך להירשם קודם.

 

גוגל מאפשר לנו לעשות מחקר ב-2 דרכים:

1.מציאת מילות מפתח חדשות – כאשר נרשום מילה או ביטוי ואפילו כתובת אתר אינטרנט גוגל יציע לנו מילים רלוונטיות.

2.קבלת נפח חיפוש ותחזיות – אם יש לכם כבר רשימה של מילים ואתם רק רוצים לבדוק את כמות החיפושים.

 

כלי מס’ 2 השתמשו ב- UberSuggest

 

UberSuggest הוא אחד הכלים המועדפים עליי למציאת רעיונות תוכן. זוהי גם חלופה מושלמת לשימוש בתכנון מילות המפתח של גוגל, אם אינכם רוצים לעבור את תהליך ההרשמה הארוך והמסורבל לצורך יצירת חשבון AdWords. הנה מה שצריך לעשות:

 

  1. עברו אל UberSuggest ושנו את המיקוד לישראל ועברית והזינו רעיון למילות מפתח:

 

כלי מילות מפתח ubersuggest

 

 

גללו כלפי מטה וייצאו את הרעיונות למילות מפתח (והוסיפו אותם לרשימה הראשית שלכם)

 

כלי מס’ 3 השתמשו בהשלמה האוטומטית של גוגל

אנשים לא קולטים עד כמה יעיל כלי ההשלמה של גוגל כאשר חוקרים מילות מפתח. כאשר אנו מתחילים לחפש משהו בגוגל- גוגל משלים לנו את המילים.
אנו יכולים להיעזר באותן הצעות ולהשתמש בכלי זה כדי למצוא עוד מילים שהקהל שלנו מחפש בגוגל ואולי אפילו לא חשבנו עליהם קודם.

השלמת מילים אוטומטית של גוגל

 

אם תגללו למטה תוכלו למצוא עוד מילות מפתח רלוונטיות שיכולות לסייע לכם במחקר מילות המפתח שלכם  (“חיפושים הקשורים ל…”)

חיפושים נוספים הקשורים לנושא

 

בידול באמצעות תוכן איכותי

הצעד הבא בהתאמת האתר שלנו לגוגל  הוא ליצור תוכן יותר טוב ושונה מהמתחרים שלנו ובכך להתבלט על פני המתחרים.

לאחר שזיהיתם את מילות המפתח שלכם, עליכם ליצור מיקוד לדף זה.
זה ידוע בשם תוכן SEO. במקרים רבים, זה הגיוני לכתוב בלוג עם מיקוד מילות מפתח. עם זאת, עליכם לקבל החלטות על בסיס כוונת החיפוש וכמובן גם על בסיס נפח החיפוש של הביטוי עליו אתם מתמקדים.

לדוגמא,  אם מילת המפתח שאתם רוצים לקדם היא “נעלי נייקי בצבע שחור”, אז זה לא הגיוני ליצור תוכן ארוך. תנו לגולש שמחפש את הביטוי בגוגל למצוא את מה שהוא רוצה!

זה נשמע קל, אבל לצערי, רבים לא מצליחים. למה? מכיוון שהם לא משתמשים באסטרטגיה הנכונה.

 

יצירת נכס תוכן

 

יש שתי דרכים ליצור נכס תוכן:

1. צרו תוכן שהוא טוב יותר ממה שמופיע כרגע בדף הראשון של Google עבור מילת המפתח שלכם.

2. צרו דף תוכן שונה מזה הקיים כרגע  בתוצאות החיפוש המופיעות בדף הראשון של Google עבור מילת המפתח שלכם.

שילוב של שתי הטקטיקות יקבלו את התוצאות הטובות ביותר. בואו נצלול לתוך שתי אסטרטגיות אלה עמוק יותר.

 

מה זה אומר ליצור תוכן טוב יותר?

זה אומר שהתוכן שלך צריך להיות פי 10 יותר טוב מהמתחרים שלך.
לדוגמה, אם כמות המילים הממוצע של המתחרים שלך הינו 2,000 מילים,
אז אתה צריך להכפיל את הסכום הזה ולייצר תוכן של 4,000 מילים לפחות.

 

 

מה המשמעות של יצירת נכס / דף תוכן שונה?

  • אם המתחרים שלכם כבר פרסמו תוכן מקיף וסופר עדכני, תצטרכו לקחת זווית אחרת על הנושא / מילת מפתח.
  • התוכן שלכם צריך להיות שונה באופן קיצוני מאשר מה הדירוג.
  • מומלץ להוסיף וידאו, אודיו, מקרי מבחן, סיפורים
  • קישורים חיצוניים מועילים כדי להעביר את התוכן שלך לרמה אחרת.
  • לוודא שהתוכן שלך קריא באמצעות נקודות תבליט, רשימות ממוספרות ופירוק פסקאות.

 

הצעד הבא אחרי שבנינו אסטרטגיית תוכן זה להוסיף את מילות המפתח במקומות הנכונים:

  • הציבו את מילת המפתח שלכם בתגית הכותרת
  • מקמו את מילת המפתח שלכם במשפט הראשון, בתג הכותרת הראשונה ובמשפט האחרון של התוכן
  • כתבו באופן טבעי ונסו לשמור על צפיפות מילות המפתח בין 1-3%

 

צעד שלישי: אופטימיזציה וייעול האתר

הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור זה שהמטרה של האתר זה לא רק להביא חשיפה ותנועה לעסק. מטרת העל היא לייצר בסופו של יום המרות. כלומר, להביא לעסק יותר לידים ולייצר יותר מכירות או המרות (כל הפעולה שאנו רוצים שהקהל יבצע באתר: מילוי טופס, התקשרות טלפונית…)
לא בטוח שלהביא עוד תנועה לאתר תביא לנו יותר לקוחות.

עליכם לוודא שהאתר שלכם בנוי בצורה הנכונה ככה שיהיה קל לגולש להבין מה אתם בדיוק רוצים שהוא יעשה בכל דף ודף.
עליכם לעשות זאת מסיבה פשוטה: רוב המבקרים באתר שלכם לא יחזרו. זו אינה תחזית או השערה- זוהי עובדה סטטיסטית שנבדקה והוכחה.

 

ארבעה טיפים לשיפור האופטימיזציה של האתר שלכם

אני אתן לכם מספר טיפים שעזרו לי וללקוחות שלי לייעל את הקידום האורגני והקמפיינים שלהם והביאו להם הרבה יותר לקוחות:

 

  1. הדגישו את המטרה שלכם כך שתהיה ברורה– אם המטרה שלכם זה שהקהל שנכנס לאתר ימלא טופס / יתקשר אליכם – תדאגו שבכל עמוד יהיה טופס מילוי ומספר הטלפון שלכם בצורה ברורה.
    אם יש לכם פוסטים וכתבות באתר- תדאגו שאפילו באמצע הפוסט עצמו יהיה טופס יצירת קשר. 
  2. בניית קמפיין ריטרגטינג
    רוב הלקוחות לא רוכשים בביקור הראשון ודרוש להם בדרך כלל מספר פעמים להיחשף לעסק שלכם לפני שהם יירכשו. לכן מומלץ לעשות קמפיין ריטרגטינג – קמפיין שמתמקד בקהל שכבר ביקר באתר שלך. 
  3.  בניית רשימת תפוצה – הצעת הנחה מסוימת או מדריך מתנה בתמורה למייל היא דרך מעולה להחזיר את הקהל שלכם לאתר לייצר עימו אינטראקציה, למתג אתכם כאוטוריטה בתחום וכמובן לגרום לו לצרוך עוד מהתכנים האיכותיים שלכם. כך למעשה תוכלו לחשוף שוב את העסק שלכם לקהל שכבר ביקר באתר. 
  4. חוק ה-3 שניות זוכרים את החוק הזה שדיברתי עליו בתחילת המאמר? ובכן, רוב הגולשים יעזבו בשניות הראשונות אם לא מצאו את מה שחיפשו. לכן ההמלצה שלי אליכם היא זו: בקשו מחבר מכר קולגה או מישהו שלא מכיר את האתר שלכם והעסק שלכם להסתכל 5 שניות ולשאול אותו, האם הבין על מה העסק שלכם, ומה המטרה שלו. כך תדעו האם האתר שלכם משדר את מה שאתם רוצים. 

סיכום

אלו הם שלושת העקרונות שעזרו לעסקים רבים להתקדם במנועי החיפוש וגם להביא את הקהל המדויק ולהפוך אותו ללקוח שחוזר שוב ושוב…
אם אהבתם את המאמר? אני מזמינה אתכם לשתף אותו ברשתות החברתיות.

 

המאמר נכתב באדיבות: רות מועלם הבעלים של אתר קידום פשוט – קידום עסקים בגוגל.