Forbrukslån uten Sikkerhet | Pikavippivertailu | Reise Kredittkort | Billigste Strøm 2018 | Boligalarmer | Beste Forsikringsselskap 2018 | Mobilselskaper 2018 | Billigste Internett

קידום אורגני וקידום ממומן- כך תבחרו כיצד למנף את העסק שלכם

קידום אורגני וקידום ממומן- כך תבחרו כיצד למנף את העסק שלכם

קידום ממומן | קידום אורגני בגוגל

מאת: ניר לוי*

 

קידום אורגני-טבעי בגוגל

זהו קידום שבו גוגל קובע על פי פרמטרים שונים את מיקום האתר בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש הגדול בעולם.

קידום ממומן בגוגל – הוא קידום שגוגל מאפשר לכם להכניס מודעה ותקציב עבור כל לחיצה, ובכך מחשב לפי עלות הלחיצה + מספר פרמטרים שונים של איכות האתר, את מיקום המודעה שלכם.

פרמטרים – לקידום טבעי/אורגני

הפרמטרים העיקריים הגורמים לדירוג האתר שלנו לעלות במיקומים הם:

  • אופטימזציית קוד האתר
  • אופטימיזציית תכנים באתר
  • קישורים חיצוניים
  • קישורים פנימיים
  • עדכוני תכנים באתר
  • שיווק באינדקסים ועוד.

תהליך הקידום האורגני בגוגל – SEO

שלב ראשון: מחקר מילות מפתח

בשלב זה בודקים מהם הביטויים שהמשתמשים בגוגל מחפשים, וכמו כן מעריך את רמת התחרות על הביטויים.

בסיום שלב זה אנו מגבשים רשימה של ביטויים אותם נקדם.

שלב שני: אופטימיזציה של האתר

האופטימיזציה כוללת עריכת כותרות ותגי מטא, עריכה והוספה של תוכן, בניית קישורים פנימיים ותיקון שגיאות באתר.

שלב שלישי: רישום לאינדקסים

רישום לאינדקסים הוא בעל חשיבות הן בהיבט של קישורים נכנסים והן בהיבט של הרחבת התנועה לאתר

שלב רביעי: בניית קישורים

קישורים נכנסים הנם בעלי חשיבות גבוהה מאור בקידום אתר.

גוגל רואה בהם “המלצות” על האתר. כמובן שיש חשיבות למי ממליץ: ככל האתר המקשר הוא אתר משמעותי יותר ואתר מאותו התחום, כך הקישור יהיה בעל ערך רב יותר.

 

קיימים קישורים נכנסים ממספר מקורות:

  1. אתרי מאמרים, ע”י כתיבת מאמרים לאתרים וקבלת קישור בתמורה
  2. פורומים העוסקים בתחום הקידום
  3. בלוגים הנכתבים ספציפית על מנת לקדם את אתרכם
  4. סרטון ב-YouTube

חשוב לדעת, שכחלק מתהליך של קידום אורגני יש צורך להכניס תכנים באופן שוטף לאתר שלך, מה שייתן יותר חיים לאתר, יבצעו שינוי בתפריטים, הוספת פריטים חדישים באופן קבוע, כל זאת על מנת לגרום לגוגל לבקר באתרנו מספר פעמים רב יותר, ובכך לעלות את דירוג האתר

עמידות בזמן

קידום אורגני הינו קידום עמיד לאורך זמן. בד”כ לאחר ביצוע פעולות הקידום נתחיל ליראות תוצאות לאחר  4-6  חודשים, תלוי במידת התחרותיות של התחום.

החיסרון העיקרי של קידום אתרים אורגני הוא שניראה תוצאות – לאחר 4-6 חודשים,

המטרה –  הופעת האתר שלנו בגוגל בדף הראשון בגוגל לאחר חיפוש במילים רלבנטיות לתחום של העסק.

השקעה בקידום אורגני הנה השקעה ניכרת בתכנים באתר, ביצוע אופטימיזציה מלאה לכל תכני האתר וקוד האתר ועוד.

קידום ממומן

לקידום זה ישנם שמות רבים לדוגמה: ppc, קישורים ממומנים, קידום ממומן.

היתרון העיקרי של קידום ממומן הוא תוצאות מהירות כאן ועכשיו! קמפיין ממומן בגוגל ניתן להרים תוך מספר שעות, ולהתחיל לראות תנועה מידית באתר, באפשרותך לבחור את מילות המפתח אותם תרצה לפרסם בגוגל, כמובן שחברת הקידום תעזור לך במחקר מילות מפתח מקיף אודות התחום שלך, חשוב לדעת שניהול קמפיין ממומן מקצועי בגוגל יביא לעלות נמוכה יותר של כל לחיצה, מה שיחסוך לך הוצאות פרסום עבור כל לחיצה.

קמפיין ממומן בגוגל נותן לך שליטה רבה יותר על תקציב הפרסום שלך באינטרנט, באפשרותך להחליט מהו התקציב היומי שאתה מוכן להשקיע, מהו התקציב החודשי, אילו מילות מפתח לפרסם, אילו אתרים ועוד.

באפשרותך לבצע ניתוח סטטיסטי עבור התנועה באתר, באפשרותך לדעת בדיוק כמה כניסות היו לאתר שלך בכל יום ובכל חודש, ובכך לבצע חישוב האם זה משתלם לך מבחינה כלכלית.

קידום ממומן דורש עבודה רבה, מעקב אחר סטטיסטיקות, מקסום עלות של כל הקלקה.

מבנה האתר – חשוב לדעת שכחלק מקידום ממומן, גוגל בודקת את איכות האתר לחיפוש הרלוונטי, בודקת את תנועת הגולשים באתר, רמת איכות התוכן ועוד פרמטרים רבים.

החיסרון העיקרי של קידום ממומן הוא שאתה יוצר תלות בגוגל, כל עוד הקמפיין נמצא באוויר אתה זוכה לפניות, כמובן שכל לחיצה עולה לך סכום כסף מסוים. במידה ונגמר לך תקציב הפרסום, אתה נשאר ללא שום פניה, מה שלא יקרה לך בקידום אורגני.

 

לסיכום – להלן האופציות השונות:

  1. להתחיל בקידום ממומן – בכדי להתחיל לקבל פניות מלקוחות במהירות ובמקביל לבצע פעולות לקידום אורגני
  2. לבצע קידום ממומן בלבד – אסטרטגיה המתאימה לתחומים מאוד תחרותיים
  3. קידום אורגני בלבד – כ-4-6 חודשים, ליפני שנופיע בדף הראשון בגוגל

 

לפני תחילת פרויקט קידום עליך לבדוק את האלטרנטיבות לבחור באסטרטגית הקידום  המתאימה לעסק ולתחום בו הוא נמצא.

* ניר לוי, MBA, יועץ במטי חיפה, הבעלים של חברת Vision Point

www.visionpoint.co.il

 

כל הכתוב לעיל הינו בגדר מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי

 

מעוניינים בייעוץ אישי לגבי העסק שלכם? חייגו עכשיו: 1-800-33-44-77

אני מאשר כי קראתי והבנתי את תנאי השימוש באתראני מאשר/ת קבלת דיוור אלקטרוני והודעות שיווקיות למייל מעת לעת ממ.ט.י. חיפה.